waaake up, waake uup!

haallo hej!

jag blir vild pa dagarna har borta! har hunnit med lite allt mojligt under mina forsta dagar har i sydney. i torsdags blev det lite shopping med wiktor (min julklapp ::) hittade lite smatt och gott. efter var lilla shoppingtur motte vi upp sebbe och gick en runda pa ett stort akvarium har. fick se massa konstiga djur + krokodiler och hajar. pa kvallen kom martin och frank fram till sydney sa da blev det utgang!

i fredags vaknade vi sent.. drog till botaniska tradgarden och lag i parken och njot av varmen och drack vin ett par timmar. utsikten var grym, operahuset och harbour bridge! sen blev det kvaller och en sen utgang for mig, wiktor och martin..

igar var vi pa bondi beach och solade, galet skont! blev aven en utgang pa det senare.. (bli inte oroliga mamma och pappa ;) ).

idag var vi borta och solade i parken igen. det har blivit galet varmt har nu sa blir en del solande de har dagarna. snart behover jag nog inte kanna mig sa blek langre!

ikvall ska vi nog dra ivag till nagon mysig pub. forsoker ladda upp bilder har men av nagon anledning sa gar inte det nagot vidare. sa langer upp lite bilder a facebook istallet!

nu ar det dags att glida vidare, jag alskar sydney!




Kommentarer
Postat av: emma

låter toppen bön! jag har sett lite bilder och det ser ju inte helt fel ut!

2010-01-10 @ 13:45:23
Postat av: Anonym

2010-01-11 @ 17:04:42
Postat av: Mamsen

Man blir riktigt avundsjuk! Det är så himla kallt här hemma. Det måste vara underbart med så mycket värme. Boris saknar dig! Han sitter utanför din dörr och pratar:).

2010-01-11 @ 17:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0