Coffs Harbour, Byron Bay och Surfers Paradise

och sa har man hamnat i Brisbane nu da! senaste veckan har gatt undan. har hunnit med ett stopp pa tva dagar i coffs harbour. ett ganska mysigt stalle dar vi lag och solade pa stranden hela dagarna. innan vi akte darifran hann vi med en snabb tur till Muttonbird Island dar man hade en nice utsikt over Coffs Harbour och havet!

Efter det akte vi till Byron Bay dar vi var i nagra dagar. Blev lite festande och mycket solande. Surfade ocksa for forsta gangen! det var riktigt nice! hann ocksa lite olyckligt sla ut en tand, men gick till tandlakaren dagen efter och den blev lagad snabbt och ganska billigt!

Idag akte vi fran Surfers Paradise och anlande till Brisbane for bara nagon timme sen. I Surfers stannade vi tva natter i en hostel lagenhet med eget kok och badrum, sa blev till att gora backpacker lyxmat dom kvallarna; hamburgare och tacos! Blev saklart endel sol och bad dar ocksa. Jag blev brand av en blue bottle nar vi badade i havet.. har fortfarande massa utslag fran armen och bak upp till nacken. I Surfers finns ett byggnad som heter Q1dar jag, Frank och Martin akte upp en dag (sebbe och wiktor har redan varit dar). Man aker upp till den 77:e vaningen pa 43 sekunder (vi klockade det till 39 sekunder) dar man har en grym utsikt over hela Surfers. Riktigt coolt!

Nu ska vi stanna i Brisbane i tva natter. Sen sager jag, sebbe och wiktor hejda till martin och frank och drar vidare till Hong Kong. Tiden har i Australien har gatt sjukt snabbt. Fattar inte att jag redan har varit borta i tre veckor, kanns som en.

Kommer upp nya bilder pa facebook lite da och da. Hoppas ni fryser riktigt mycket dar hemma, har svettas vi ihjal!

Tjing tjonhgg

Kommentarer
Postat av: ans

aaah låter sjukt härligt! jag e avis :D

2010-01-25 @ 16:29:07
URL: http://akusa.blogg.se/
Postat av: ans

ofta du slog ut en tand btw. haha. bilder på det tack::

2010-01-25 @ 16:30:28
URL: http://akusa.blogg.se/
Postat av: Sars

miss u

:(((

2010-01-30 @ 09:10:25
URL: http://ahlstromsara.blogg.se/
Postat av: falle

haha anna, jag har faktiskt ganska schyssta bildbevis pa nar jag slog ut tanden!

2010-02-02 @ 12:23:32
URL: http://fahlquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0