23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?

- Emmson kommer snart efter er, så ni kan vara lugna!

jag älskar att kolla på gamla filmer som jag och anna har gjort. efl-remixen är en favorit. "när fredrik och jag brukar ligga i samma säng.." kan inte låta bli att fnissa lite. fniss

allt som har med efl att göra är ju i och för sig favoritstämplat.

har suttit och läst igenom en jäkla massa inlägg från eflbloggen och måste ju säga att det är en skam att den måste vara lösenordsskyddad. fan vad jag har garvat!


"emmaas nya vän olof vill ha smultron för att glida upp deras förhållande !


vi tycker att det är en bra ide och vi tycker att emma borde ge med sig=)

FÖRÖVRIGT SÅ ÄR DET PÅ TIDEN ATRR EMMA COH OLOF GÅR PÅ BIO"

Kommentarer
Postat av: ans

aaaah älskar efl! haha

2010-04-29 @ 16:09:37
URL: http://akusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0