jag är en tjyyv

var på långholmen i veckan. kurs. design. en massa blommor. bodde i en fängelsecell. den var nice, lite läskig först. jag har lärt mig att en rabatt fungerar som kläderna på en skyltdocka. man kan ju inte gå ut och hämta morgontidningen i bara t-shirt liksom. ingen som hajjar.

en dag när jag kom tillbaka till rummet hade jag besök, en grabb med dammsugare i högsta hugg. "SåårRy! Jag drar!!" sa han med gangstadialekt (trots att han var så svensk man kan bli), sen drog han vidare till nästa rum och knacka på. någon öppnar dörren. vad säger grabben? "ChIIllA!" sen tog han dammsugaren och gick vidare. tror att hans arbetsgivare borde ge honom en kommunikationskurs :: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0