att göra innan man kolar vippen

  1. Skaffa en tatuering
  2. Skriva en bok
  3. Åka som au pair till USA
  4. Åka minst en av världens häftigaste och galnaste berg-och-dalbanor
  5. Kasta pil på en karta och resa dit pilen träffar
  6. Lära mig tre språk flytande
  7. Besöka alla världsdelarna
  8. Leva ut en dröm
  9. Lära mig surfa
  10. Göra en god gärning som förändrar en människas liv
  11. Skaffa en hund
  12. Hoppa fallskärm
  13. Hoppa bungyjump
  14. Dyka
  15. Besöka Kinesiska muren
  16. Besöka Cheopspyramiden!
  17. Göra en pitbull ;)

listan ska bli längre..


Kommentarer
Postat av: ans

falliss!! snygg bild :D:D

2009-10-13 @ 19:17:15
URL: http://akusa.blogg.se/
Postat av: emzzz

hm du bönan du glömde vissa saker som man ska göra innan man dör, remember?;D Sen det där med att leva ut en dröm skulle ju kunna ha något med en pittbull att göra! jag vet att det har varit en dröm hos dig under én lång tid nu thihi::

2009-10-14 @ 09:38:34
Postat av: falle

haha får lägga till! men hm, det ringer ingen klocka. vad menar du bönan? :: nu blev jag nyfiken. vi har haft allt för många ohändelserika dagar i skolan. vi kommer på alldeles för mycket skumma saker ::

2009-10-14 @ 22:56:35
URL: http://fahlquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0